Omezení dodání přes společnost Česká pošta.

Po dobu podpory festivalu Prague Pride touto společností, pozastavujeme odesílání zásilek ,,Balík na poštu,, ,,Balík do ruky,, přes Českou poštu.

Děkujeme za pochopení.

Oprava turbodmychadla

Ve společnosti turbo-levne.cz se snažíme o individuální přístup k zákazníkům, k jejich potřebám a problémům s turbodmychadly. Při prvním telefonickém kontaktu se snažíme zjistit z jakého důvodu a příčiny došlo k nefunkčnosti, nebo poškození turbodmychadla, protože je velmi důležité aby nedošlo ke stejnému problému hned záhy po namontování nového turbodmychadla a tím i znehodnocení celé opravy a předchozí investice. Při této první konzultaci na naší bezplatné zákaznické lince číslo 800 602 603 dokážeme odhadnout, jak postupovat při další opravě a navrhujeme zákazníkům další postup. Zároveň v této fázi dokážeme hrubě odhadnout cenu opravy.

Po zaslání turbodmychadla zákazníkem do naší provozovny provádíme podrobnou analýzu turbodmychadla a jeho poškození s následným vypracováním cenové nabídky pro zákazníka. V případě, že zákazník s touto cenou a našimi odbornými doporučeními souhlasí, jedná se o cenu koncovou bez jakýchkoli dalších více nákladů. Zároveň se i stanoví termín odeslání hotové zakázky zpět zákazníkovi.

V případě, že zákazník s cenovou nabídkou nesouhlasí, odesíláme jeho poškozený díl zpět na jeho adresu a to pouze za cenu poštovného tj.cca. 100 Kč, opět žádné další poplatky ani více náklady.

ANALÝZA POŠKOZENÍ TURBODMYCHADLA A TYPICKÉ ZÁVADY TURBODMYCHADLA:

Turbodmychadlo mohou zničit především tři faktory:

  • starý olej
  • nedostatek oleje
  • vniknutí cizího tělesa

Tím je míněno cokoliv mezi vzduchovým filtrem a turbínou, co tam nemá co dělat. Velmi častá je matička, nebo šroubek zapomenuté pod vzduchovým filtrem a při dosažení potřebného tlaku nasáté do turbodmychadla. Jakmile se dotkne roztočeného kompresoru, nezůstane v turbodmychadle nic, co by se ještě nechalo v budoucnu použít. Pomalejší smrt turbu připraví jemný písek nasávaný přes sportovní filtr. Jemné lopatky se postupně obrušují a v extrémním případě zmizí úplně.

Nedostatek oleje dokáže nejen vypálit ložiska turbodmychadla, ale i ložiska roztrhat což je častý úkaz u motorů 1,6 Hdi.

Mechanické poškození výfukové části turbodmychadla, tentokrát odlomeným kouskem ventilu