Oprava turbodmychadla

Ve společnosti turbo-levne.cz se snažíme o individuální přístup k zákazníkům, k jejich potřebám a problémům s turbodmychadly. Při prvním telefonickém kontaktu se snažíme zjistit z jakého důvodu a příčiny došlo k nefunkčnosti, nebo poškození turbodmychadla, protože je velmi důležité aby nedošlo ke stejnému problému hned záhy po namontování nového turbodmychadla a tím i znehodnocení celé opravy a předchozí investice. Při této první konzultaci na naší bezplatné zákaznické lince číslo 800 602 603 dokážeme odhadnout, jak postupovat při další opravě a navrhujeme zákazníkům další postup. Zároveň v této fázi dokážeme hrubě odhadnout cenu opravy.

Po zaslání turbodmychadla zákazníkem do naší provozovny provádíme podrobnou analýzu turbodmychadla a jeho poškození s následným vypracováním cenové nabídky pro zákazníka. V případě, že zákazník s touto cenou a našimi odbornými doporučeními souhlasí, jedná se o cenu koncovou bez jakýchkoli dalších více nákladů. Zároveň se i stanoví termín odeslání hotové zakázky zpět zákazníkovi.

V případě, že zákazník s cenovou nabídkou nesouhlasí, odesíláme jeho poškozený díl zpět na jeho adresu a to pouze za cenu poštovného tj.cca. 100 Kč, opět žádné další poplatky ani více náklady.

ANALÝZA POŠKOZENÍ TURBODMYCHADLA A TYPICKÉ ZÁVADY TURBODMYCHADLA:

Turbodmychadlo mohou zničit především tři faktory:

  • starý olej
  • nedostatek oleje
  • vniknutí cizího tělesa

Tím je míněno cokoliv mezi vzduchovým filtrem a turbínou, co tam nemá co dělat. Velmi častá je matička, nebo šroubek zapomenuté pod vzduchovým filtrem a při dosažení potřebného tlaku nasáté do turbodmychadla. Jakmile se dotkne roztočeného kompresoru, nezůstane v turbodmychadle nic, co by se ještě nechalo v budoucnu použít. Pomalejší smrt turbu připraví jemný písek nasávaný přes sportovní filtr. Jemné lopatky se postupně obrušují a v extrémním případě zmizí úplně.

Nedostatek oleje dokáže nejen vypálit ložiska turbodmychadla, ale i ložiska roztrhat což je častý úkaz u motorů 1,6 Hdi.

Mechanické poškození výfukové části turbodmychadla, tentokrát odlomeným kouskem ventilu